Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ewelinap | użytkownik

imię i nazwiskoEwelina Pacocha adresWarszawa zarejestrowany31.08.2007 @16:35:21 ostatnio na stronie25.12.2010 @23:01:57

jestem typową amatorką.tak więc proszę nie oczekiwać mega wysokiego poziomu.


ja by Kate:
http://www.digart.pl/praca/2689417/Ewelina_studyjnie.html
http://www.digart.pl/praca/2752115/Bladuch.html
http://www.digart.pl/praca/2256981/Ewela.html
http://www.digart.pl/praca/2371834/Ewelina.html
http://www.digart.pl/praca/2472217/Ewelina_.html
http://www.digart.pl/praca/2559629/Ewelina.html
http://www.digart.pl/praca/2569683/Ewela.html
_________________

CHCIAŁAM POWIEDZIEĆ,że robiąc zdjęcie aparatem analogowym nie mogę ustawić ISO - bo decyduje się na nią kupując film! nie ma opcji zmiany czułości,podczas robienia fotki.więc,bez szumów!

jeśli nie podoba Ci się praca,uważasz że zdjęcie jest tragiczne...OK oceń na "słabe/poniżej krytyki" itp., tylko mam jedną prośbę - napisz co jest nie tak,żebym na przyszłość mogła to poprawić.

_______________________________

Digartowe Debeściaki:

http://krytyk666.digart.pl/ - mistrzostwo! polecam.
http://meninazul.digart.pl/ - nietypowe.
http://www.annzachwey.digart.pl/ - lubię też.
http://dudziarz.digart.pl/


http://www.agapem.digart.pl/ - moja M.
http://www.nocnamrowka.digart.pl/ - Kasiak



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu12993308
digarty103 komentarze615 posty na forum2

komputer / sprzęt
głównie praktica LLC ;

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~oiseaux    14.07.2009 @23:29:38
no jest sztuka mediów, wcześniej wieczorowo tylko była, ale teraz dodali też dzienne. no wiesz, na więcej niż jeden się nie da bo mozna zdawac tylko na jeden, chyba ze doliczymy jeszcze wieczorowe, b one pozniej egz maja
~oiseaux    10.07.2009 @20:28:34
sieeeeee ma zdaaałam!
~ondraszek    06.03.2009 @10:34:05
dziękuję
~agapem    26.02.2009 @07:21:28
aaaa opis fajny co? haha
_______
"Chciałabym oderwać się od ziemi na chwilę, by powrócić i zacząć wszystko od nowa"

zapraszam do oglądania moich prac
~agapem    27.01.2009 @11:23:09
no zycie, nie ma latwo :P
_______
"Chciałabym oderwać się od ziemi na chwilę, by powrócić i zacząć wszystko od nowa"

zapraszam do oglądania moich prac
~serekwiejski    05.11.2008 @22:02:03
bardzo fajne że dziękujesz ale jeszcze fajniej będzie jak sama ocenisz moje prace...
~Lucemrod    01.11.2008 @20:37:49
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~Bluecuracao    01.11.2008 @13:07:27
Dziekuje, wykorzystam, bo barwy przyciągają uwagę
~AmeProfonde333    22.10.2008 @16:58:20
fajna galeria,dzięki za odwiedziny
~pancurek    22.10.2008 @16:56:51
tak drugi, usuneli mi nie wiem czemu :P
_______
suck my dick
-LoveAmore    22.10.2008 @16:28:43
podziękowała
~anusia    22.10.2008 @16:19:51
zapraszam
~ray71    22.10.2008 @15:40:25
no, w każdym razie ja znam i mieszka 70 km od Ciebie xD

pozdrawiam
_______
szumimiwgłowie.
~ray71    22.10.2008 @15:37:08
wybacz, że zadam takie bezpośrednie pytanie.. znasz Tomka Pacoche? xD
Ale Twoje nazwisko i miejsce zamieszkania mnie zaintrygowały :P
_______
szumimiwgłowie.
~blurppp    22.10.2008 @15:10:11
tam nie ma centralnych kadrów jak jakiś znajdziesz wklej link OK ?
Taki żeby zachodzxące słoneczko centralnie było
~ShinyGreenEyes    21.10.2008 @20:33:45
abstrakcja, bo pewnie przeskoczyło w momencie dodawania zdjęcia. czasami tak się zdarza. miało byc ludzie.
_______
.zmęczone poranki budzone obojętnością.
-AtramSzuetam    21.10.2008 @14:57:13
dziekuje i zachecam do oceny moich innych prac
~ariedo    20.10.2008 @17:52:24
a chyba że tak. ; )
_______
...nie prowadź do reguł bram.
~mamutarower    18.10.2008 @17:30:54
Dzięki... genialną masz galerie...
~AeRialls    17.10.2008 @17:02:43
no coz... szumi bo zrobione lelefonem... dzięki
_______
no pain no game
~Dudziarz    16.10.2008 @15:44:52
dzikeuj i pozdraiwma ...
~patrycjan    16.10.2008 @15:41:29
_______
zapraszam
+biankakielbasa    16.10.2008 @15:23:19
dzięki
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
~magdoch    16.10.2008 @15:18:02
luuuz dzięki za radę
_______
hmm.. ?
~magdoch    16.10.2008 @15:07:48
interesująca kłótnia, Patrycja wysiliłaś swoje komórki mózgowe? hmm szkoda tylko że ja to za Ciebie pisałam
ja tylko powiem, że te twoje zdj. to mają coś w sobie i są ok, podobają mi się, dziewczyny nie potrzebnie się na Ciebie rzucają, w sumie ja też na twoim miejscu bym odpisała :P
_______
hmm.. ?
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt